Przeglądy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • krzyzakp
    L&K
    • 2013
    • 1016
    • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

    Wlasnie dzis myslalem po ilu jest wymiana filtra powietrza, obstawiałem ze po 60tys... Moj ma nalatane juz 20tys (wymiana przy 15tys), dzis zajrzałem do niego i nie wyglada super.. Ale do 45tys powinien jeszcze jakos dojezdzic... Wole nie wiedziec jak by wygladal po 90tys km

    Moja O3 RS

    Komentarz

    • kapi
      L&K
      • 2009
      • 1174
      • Fabia combi

      Zamieszczone przez Maicroft
      Tak jak wczesniej pisalem, oplaca sie jesli auto ma przejezdzic te 4 lata, a potem go oddajemy i nie interesuje nas co z nim sobie zrobia czyli 99% flot, gdzie woz jezdzi do czasu jak ma gwarancje, a potem jest oddawany.
      wtedy gdy wykupią te 4 lata.

      własnie stoję przed wyborem, i pakiet będzie za 1 zł.
      z tego co wiem, jak przyjadę ze swoim olejem to problemu nie ma, wiec zamiast 1 zł, bedzie 201 zł.
      ale ! co 30kkm, wiec moje 15kkm nie bedzie odnotowane w systemie, gdy sam olej z filtrem zmienię, ale wtedy - wiem co mam. nieważne czy tylko 4 lata czy dłużej....

      a nawet później - pakiet gwarancyjny również na 4 lata lub 60kkm, i co.... lipa. gwarancja się skończy szybciej niż 4 lata. bo robię z założenia 20-25kkm rocznie.
      OII sprzedana


      Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

      Komentarz

      • ryjeks
        Rider
        • 2010
        • 488
        • Octavia III combi (5E5)
        • CHPA 1.4 TSI 140 KM

        Zamieszczone przez kapi
        a nawet później - pakiet gwarancyjny również na 4 lata lub 60kkm, i co.... lipa. gwarancja się skończy szybciej niż 4 lata. bo robię z założenia 20-25kkm rocznie.
        W takiej sytuacji bierzesz 4 lata/120 kkm i znajdujesz inny powód do narzekań :wink:

        Komentarz

        • nj
          Classic
          • 2015
          • 13

          Witam
          Dzięki za rozwinięcie tematu ale po przeczytaniu Waszych wypowiedzi nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi... Skoro dostaję ten za 1 zł (4 lata na 60 tyś. km) to biorę bo czemu nie - co dadzą w nim za friko to wezmę a co nie to dopłacę. Pozostaje dylemat czy zapłata 2148 zł za pakiet - 4 lata 120 tyś km czyli tak naprawdę dwa przeglądy na 90 tyś i na 120 tyś się opłaca bo to wychodzi po 1074 za przegląd za który i tak nie wiem za co muszę dopłacić a co w nim dostaję chyba mija się z celem...
          Generalnie szacuję, że RS przejedzie ok 140 tyś km przez 3 lata - teraz mam Avensis i 12.12.2015 mija trzy lata a na dziś mam 135 tyś. km.

          Komentarz

          • kapi
            L&K
            • 2009
            • 1174
            • Fabia combi

            Zamieszczone przez nj
            Skoro dostaję ten za 1 zł (4 lata na 60 tyś. km) to biorę bo czemu nie - co dadzą w nim za friko to wezmę a co nie to dopłacę.
            i o to chodzi. ale czy na tym bezpłatnym przeglądzie bedziesz lać ich olej ? czy swój ?
            wtedy dostajesz filtry i obsługę na stacji ASO, i tak jesteś do przodu.

            Zamieszczone przez ryjeks
            W takiej sytuacji bierzesz 4 lata/120 kkm i znajdujesz inny powód do narzekań
            Zamieszczone przez nj
            zapłata 2148 zł za pakiet - 4 lata 120 tyś km
            no, ponarzekać można :szeroki_usmiech

            nj, skoro już planujesz taki przebieg, to ja bym został na tym za 1zł, bo za resztę i tak będziesz bulić. zamiast na przeglądy wydawać, zakup przedłużoną gwarancję - to daje do myślenia a zakres jej jest szeroki. zapytaj dilera co w Twoim przypadku wchodzi w zakres.
            OII sprzedana


            Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

            Komentarz

            • nj
              Classic
              • 2015
              • 13

              I tak robię - biorę ten za 1 zł a potem za 60 tyś km będę się martwił Skoro i tak muszę zapłacić za coś w przeglądzie bo tego nie uwzględnia pakiet przeglądów to nie ma to sensu. Szacuję, że przegląd będzie kosztował max 1000 zł za TDI to i tak będę do przodu

              Komentarz

              • arekrsl1
                Drive
                • 2013
                • 91
                • Octavia III (5E3)
                • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                Ktoś już orientował się co oni robią na tym serwisie który jest po 3 latach ? Tylko płyn hamulcowy zmieniają czy coś jeszcze ? Ewentualnie jaki to płyn, ile go wchodzi i czy warto go kupić samemu czy brać z ASO ?
                Czy jak auto jest na gwarancji (4 lata) to klocki hamulcowe trzeba zmieniać w ASO czy można we własnym zakresie bo mam 40 tyś przejeżdżone i zaczyna być je trochę słychać na początku jak auto trochę postoi. Chyba trochę mało wytrzymały no ale cóż, takie czasy

                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...113714#1113714

                Komentarz

                • AdamB
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 8030
                  • Octavia IV (NX3)
                  • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                  Zamieszczone przez arekrsl1
                  zaczyna być je trochę słychać na początku jak auto trochę postoi.
                  I to jest wskaźnik zużycia klocków ??? :wink: Patrzyłeś jaką mają grubość?? :diabelski_usmiech

                  [ Dodano: Wto 02 Lut, 16 09:30 ]
                  Zamieszczone przez arekrsl1
                  Czy jak auto jest na gwarancji (4 lata) to klocki hamulcowe trzeba zmieniać w ASO czy można we własnym zakresie
                  Możesz kupić poza ASO i wymienić w ASO
                  Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                  Komentarz

                  • arekrsl1
                    Drive
                    • 2013
                    • 91
                    • Octavia III (5E3)
                    • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                    No jako że wcześniej nie było nic słychać nawet jak auto stało tydzień to wnioskuje że coś się chyba powoli kończy :wink: . Przy zmianie opon się zobaczy

                    Dla informacji wymiana płynu hamulcowego 130 zł + 60 zł płyn, wymiana klocków 150 zł + o zgrozo 380 zł za klocki :shock: (w sklepie 180 zł - w ASO chyba pozłacane mają 8) ). Przegląd po 3 latach to tylko płyn hamulcowy (no chyba że auto jeszcze o coś woła :wink: )

                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...113714#1113714

                    Komentarz

                    • eaglemirek
                      RS
                      • 2010
                      • 14107
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                      arekrsl1, 40kkm to stanowczo za mało by sie klocki kończyły. Teraz masz dużo wilgoci w powietrzu i po 2 dniach nie ruszania auta potrafi pojawić się na tarczach rdzawy nalot, a to skutkuje przez pierwsze kilka hamowań słyszalne szuranie. No chyba że ci klocki nie odbijają po hamowaniu, ale wtedy powinieneś to czuć a i felga by się bardziej grzała. Ja w swojej Czeszce wymieniałem przód przy około 90kkm (tył dalej fabryczny)



                      CB Harry II ASC + Triflex

                      Pozdrawiam Mirek!!

                      Komentarz

                      • LUKI
                        RS
                        • 2005
                        • 5776

                        Zamieszczone przez eaglemirek
                        arekrsl1, 40kkm to stanowczo za mało by sie klocki kończyły.
                        to wszystko zależy...
                        kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                        SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                        Komentarz

                        • maro rs
                          Elegance
                          • 2014
                          • 948

                          eaglemirek, jednemu koledze skończyły się klocki po 19 kkm. No ale on ma trochę więcej mocy ja pewnie przekroczę 30, ale raczej nie 35 kkm.
                          "k..., aleś pan tu bestię postawił"

                          Komentarz

                          • eaglemirek
                            RS
                            • 2010
                            • 14107
                            • Octavia II combi (1Z5)
                            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                            maro rs, Wszystko zależy nie tyle od mocy (bo prawie każdy samochód można rozpędzić a potem trzeba wyhamować ) ale od stylu jazdy i rodzaju pokonywanych tras



                            CB Harry II ASC + Triflex

                            Pozdrawiam Mirek!!

                            Komentarz

                            • arekrsl1
                              Drive
                              • 2013
                              • 91
                              • Octavia III (5E3)
                              • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                              Czyli od jutra muszę nie hamować jak ma do 90 dociągnąć :roll:

                              Tu też się niektórym w okolicach czterdziestki klocki pokończyły więc chyba klocki w O3 to już nie to samo co w O2 :wink:

                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...113714#1113714

                              Komentarz

                              • maro rs
                                Elegance
                                • 2014
                                • 948

                                eaglemirek, wiadomo, ale zazwyczaj jak ktoś grubo modzi, to potem nie jeździ wolno ani eko z hamowaniem silnikiem itp.
                                "k..., aleś pan tu bestię postawił"

                                Komentarz

                                • krzyzakp
                                  L&K
                                  • 2013
                                  • 1016
                                  • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                  arekrsl1, sadze ze to jednak styl jazdy.. U mnei 45kkm i poki co cisza i spokoj... nie mniej jezdze ostrzej niz O2 poprzednio, wiec jak dociagna 60-70k to bedzie dobrze.

                                  Moja O3 RS

                                  Komentarz

                                  • eaglemirek
                                    RS
                                    • 2010
                                    • 14107
                                    • Octavia II combi (1Z5)
                                    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                    arekrsl1, A czy ja ci gdzieś pisałem że masz do 90 dociągnąć :?:
                                    Zamieszczone przez arekrsl1
                                    bo mam 40 tyś przejeżdżone i zaczyna być je trochę słychać na początku jak auto trochę postoi
                                    Więc napisałem ci co może być przyczyną po kilkudniowym postoju w wilgotne dni. Póki nie zobaczysz i nie ocenisz na własne oczy grubości okładzin to wróżenie z fusów po samym dźwięku w początkowej fazie jazdy samochodem :!:
                                    Zamieszczone przez maro rs
                                    wiadomo, ale zazwyczaj jak ktoś grubo modzi, to potem nie jeździ wolno ani eko z hamowaniem silnikiem itp.
                                    A sprawdziłeś czym pomyka kolega i jakie ma spalanie :?: wiec i możesz wywnioskować jaki ma styl jazdy



                                    CB Harry II ASC + Triflex

                                    Pozdrawiam Mirek!!

                                    Komentarz

                                    • maro rs
                                      Elegance
                                      • 2014
                                      • 948

                                      krzyzakp, Ty robisz dużo autobahnen, więc jak nie szalejesz (a na długiej trasie raczej nikt normalny nie dałby rady szaleć cały czas), to i rzadko hamujesz
                                      "k..., aleś pan tu bestię postawił"

                                      Komentarz

                                      • krzyzakp
                                        L&K
                                        • 2013
                                        • 1016
                                        • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                        maro rs, z jednej tak, z drugiej zdarza sie tez troche krajowek gdzie jednak to auto bardziej porwokuje do wyprzedzania, a potem hamowania chowajac sie Nie mniej fakt - na autobahnie przybywa po pareset km z paroma hamowaniami, wiec co innego niz miejska jazda.

                                        Moja O3 RS

                                        Komentarz

                                        • arekrsl1
                                          Drive
                                          • 2013
                                          • 91
                                          • Octavia III (5E3)
                                          • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                                          Dobrze dajcie już spokój tym moim klockom, zdejmę koła to wam napiszę :wink:

                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...113714#1113714

                                          Komentarz

                                          • lubek24
                                            Rider
                                            • 2013
                                            • 597
                                            • Octavia III (5E3)
                                            • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                                            Z tymi klockami to przesadzacie, ja mam już 52 kkm i jeszcze żyją tfuu tfuu żebym nie wykrakał.
                                            arekrsl1, zakładam że dużo nie jeździsz i wykluczam też ostrą jazdę, więc prorokuję że rdza Cię zaatakowała
                                            O3 combi 1.8TSI 245Hp 4x4 DSG
                                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...258496#1258496

                                            Komentarz

                                            • gerard_ktm
                                              Ambiente
                                              • 2014
                                              • 169

                                              u mnie było 43 tys i zaświeciło się magiczne światło
                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=83516

                                              Komentarz

                                              • DB
                                                Classic
                                                • 2013
                                                • 39
                                                • Octavia III (5E3)
                                                • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                                Chciałbym zapytać czy ktoś posiada oficjalne informacje dotyczące zakresu przeglądów, zaznaczam że nie chodzi mi o Wasze domysły lub doświadczenia z przeglądów.
                                                Zbliżam się do przeglądu 30000 km, więc zrobiłem małe rozpoznanie w ASO, sprawa wymian oleju jest jasna ale filtrów już nie do końca:
                                                LELLEK Gliwice - filtr powietrza 60000 km, filtr kabinowy 30000 km
                                                ŚLIWKA Zabrze - filtr powietrza 60000 km, filtr kabinowy 90000 km :roll:
                                                Kilka postów wcześniej maro rs pisze o wymianie filtra powietrza co 90000 km.
                                                Informacje są rozbieżne, więc dobrze by było wiedzieć co naprawdę zaleca Skoda.
                                                Chciałbym zaznaczyć żeby uniknąć pouczeń jak należy dbać o samochód że olej z filtrem, filtr powietrza i kabinowy wymieniłem już przy 15000 km a pytam tylko dlatego żeby na przeglądzie nie płacić 100% więcej za filtry i roboczogodziny mechaników skoro są rzeczy które można zrobić we własnym zakresie lepiej i dokładniej od nich.

                                                Komentarz

                                                • AdamB
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2007
                                                  • 8030
                                                  • Octavia IV (NX3)
                                                  • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                                                  DB, niedawno miałem przegląd w ASO i filtr powietrza silnikowy wg tabeli Skody jest co 90kkm a pyłkowy co 60 tyś. Nie mniej jednak w ASO sprawdzają stan ich i wtedy informują Cię o potrzebie lub nie wymiany ich przedwcześnie. Ty się możesz zgodzić lub nie
                                                  Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                                                  Komentarz

                                                  • Maicroft
                                                    Moderator
                                                    S_OCP MemberModeratorr
                                                    • 2004
                                                    • 25757
                                                    • Audi

                                                    Czy wymiana filtra powietrza i filtra kabinowego to jakis astronomiczny koszt. Ja w wiekszosci aut wymieniam oba przy kazdym serwisie olejowym. Prawda jest taka, ze jeden i drugi najczesciej sa juz zabite syfem po tym przebiegu 12-20kkm

                                                    Jeden i drugi filtr to mozna sobie nawet pod domem wymienic i nie placic za "usluge"
                                                    Spritmonitor.de

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...